Top

Garantie/Retourneren

Garantie op producten
Op al onze producten zit standaard 12 maanden fabrieksgarantie.

Voor garantie op producten van andere merken kunt u contact opnemen met de Directe service van fabrikanten zie hiervoor de handleiding die geleverd is bij u product. Mocht u er niet uitkomen kunnen wij u natuurlijk altijd helpen.

Garantie geldt alleen indien er
een factuur meegeleverd wordt. (factuur mag ook via de e-mail getoond worden).

Let op er zijn enkele producten waar bovenstaande niet van toepassing is.


Kosten retourneren

In sommige gevallen zult u kosten moeten maken voor het retourzenden van producten.

De kosten voor het retourzendingen zijn voor de koper als:

1. U gebruik maakt van de afkoelingsperiode
2. U gebruik maakt van de garantie op een product dat langer dan een week in uw bezit is.

De kosten voor het retourzenden zijn voor lelyshop als:

1. U een product retour zendt dat defect was bij levering.
2. Indien lelyshop een verkeerd product heeft geleverd.

Directe service van fabrikanten zie hiervoor de handleiding die geleverd is bij u product.

Wij stellen het op prijs als u contact met ons opneemt, alvorens een product aan ons te retourneren.
Producten retourneren
Stuur het product inclusief alle toebehoren gefrankeerd terug in een deugdelijke verpakking. Stuur de originele factuur/pakbon en een begeleidend
schrijven mee. Stuur het pakket naar:
lelyshop - Retour
horst 23 huisnummer 21
8225 MD Lelystad
Let op stuur je via postnl retour. Vul dan alleen huisnummer 21 in en dan komt er automatisch horst 23 te staan. 
Retour sturen <> voor het formulier.
Let op! Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.