Top

FAQ

Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Hieronder vind u de meest gestelde vragen.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contact formulier.


Q: Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
A: Wij rekenen per bestelling:
Nederland €6,75 aan verzendkosten
.
Belgie   €8,95 aan verzendkosten.


Q: Verzend u ook naar het buitenland ?
A: Ja, lelyshop.nl verstuurd alleen naar klanten
wonende in Nederland en Belgie


Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt bij ons veilig en snel betalen met iDEAL in uw
eigen vertrouwde bankomgeving. U kunt ook kiezen om
uw bestelling vooraf per bank over te maken. Ook is er
de mogelijkheid uw bestelling met Paypal te betalen.


Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
A: Orders geplaatst en betaald voor 12:00 uur kunnen
wij in de meeste gevallen de volgende dag al leveren, echter
hanteren wij uit voorzorg een aflevertijd van 1-5 werkdagen.


Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen ?
A: Helaas is dit niet mogelijk. Wij zijn uitsluitend een online
winkel en werken met een leverancier die direct naar onze
klanten verstuurd. Dit bespaard op hoge huurkosten en duur
personeel zodat wij de artikelen scherp kunnen prijzen voor
onze klanten !


Q: Bestelling toch niet op voorraad ?
A: Mocht het voorkomen dat u bestelling toch niet op voorraad is.
Dan laten wij u dat weten middels een email.
Wij bieden u een gelijkwaardig of beter product aan.
Mocht u geen gebruik willen maken van dit aanbod dan,
dan credeteren wij het voledige bedrag van u factuur.


Q: Garantie op producten ?
A: Op al onze producten zit standaard 12 maanden fabrieksgarantie.
Voor garantie op producten van andere merken kunt u contact opnemen met de Directe service van fabrikanten zie hiervoor de handleiding die geleverd is bij u product. Mocht u er niet uitkomen kunnen wij u natuurlijk altijd helpen.
Garantie geldt alleen indien er
een factuur meegeleverd wordt. (factuur mag ook via de e-mail getoond worden).
Let op er zijn enkele producten waar bovenstaande niet van toepassing is.


Q: Kosten retourneren
A: In sommige gevallen zult u kosten moeten maken voor het retourzenden van producten.
De kosten voor het retourzendingen zijn voor de koper als:

1. U gebruik maakt van de afkoelingsperiode
2. U gebruik maakt van de garantie op een product dat langer dan een week in uw bezit is.
De kosten voor het retourzenden zijn voor lelyshop als:

1. U een product retour zendt dat defect was bij levering.
2. Indien lelyshop een verkeerd product heeft geleverd.

Directe service van fabrikanten zie hiervoor de handleiding die geleverd is bij u product.

Wij stellen het op prijs als u contact met ons opneemt, alvorens een product aan ons te retourneren.
Producten retourneren
Stuur het product inclusief alle toebehoren gefrankeerd terug in een deugdelijke verpakking. Stuur de originele factuur/pakbon en een begeleidend
schrijven mee. Stuur het pakket naar:
lelyshop - Retour
horst 2321
8225 MD Lelystad

Klik Hier voor het Retourformulier

Let op! Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
In geval van defect vergoeden wij een maximaal van € 6.75 aan verzendkosten voor het retourneren.